J ♥

GOOOOODNIGHT EVERYONE!!

Nu tänker iallafall jag gå och lägga mig i sängen och sooooova med min mysiga Hailey! För er som inte vet så är Hailey en av min familjs hundar.. :)
Jag måste typ gå och lägga mig nu för att orka gå upp i morgon! Annars missar jag nog antagligen bussen om jag sover över tiden, för jag åker buss till skolan!!
Jag och Rebecca går inte på samma skola, vi gjorde det förra året och åren innan det, men jag är ju 2 år äldre än henne så jag går i sjuan nu och hon går i sexan.
Det där lät lite konstigt, att jag är 2 år äldre än henne, jag går i sjuan och hon går i sexan, men Rebecca har ju hoppat över en klass så det är därför hon går i sexan nu istället för i femman ;)
Hoppas att det inte blev allt för kompliserat (stavning).
Aja, nu måste jag sova!!
Godnatt och sov gott! ♥

Kraam Joline! ♥

Bild på mig (i min onepeace) och Hailey som ska soooova nu (nytagen bild):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0