J ♥ R

hejsan svejsan :D
vi har nyss skapat den här bloggen som ni kanske ser eftersom att den är helt ny :p
haha xd
vi har ju så bäst humor asso ! xp
vi vet inte vad vi ska skriva så ni får fråga om ni vill veta någonting :D
men vi kan väl typ kanske berätta lite om oss själva? ;)

JOLINE

jag är 13 år, har 3 syskon, två småbröder och en storasyster .
jag har 11 underbara fantastiska små hundar, rasen heter chihuahua.
de är mina små änglar ! ♥ älskar er ♥

REBECCA

jag är 11 år, har 1 syskon, en lillebror.
jag tränar gymnastik 2-3 ggr i veckan och spelar gitarr 1 gång i veckan .
på sommaren tränar jag även fotboll 2 ggr i veckan .
har inte tid på vintern xp
hihi ♥

ja , det var lite info om oss men nu måste joline gå och göra sig i ordning, hennes pappa kmr å hämtar henne .

här kommer två snuggo bilder på oss ! :



hehe världens snyggaste bilderna asso !
aja hejdåu ! :p

KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0