R ♥


här var vi teletubbies, jag och mitt älskade RM lag ♥
dansen i början gjorde jag zally och wilma :D
haha , den kanske inte är världens bästa då men ändå :p
jag är längst fram emellan hon med grå och en tjej som har en likadan onepiece som mig :D
jag står alltså mellan zally och wilma :D
klippet är från juluppvisningen 2011 ♥
sen dansar vi våran fristående dans :D hihi ♥
där står jag längst fram ;)


här är vi bumbibjörnarna på juluppvisningen 2011 ♥
jag är helt rosa , har ett rosa linne och rosa tights + ett gult hopprep runt magen :p ♥
jag gör kullerbyttor med alice ifall ni tycker det ser konstigt ut :p




samma sak , juluppvisningen 2011 ♥
här är vi askungen och de små mössen :D
jag är brun med ett blått förkläde ;)
men nu ska ni väl få tid att kolla på alla innan jag kanske lägger upp fler klipp :p ♥

KRAM från rebecca ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0